Toimitusehdot

Prestonilta voit tehdä ostoksesi turvallisesti!

Olemme erittäin tarkkoja siinä, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä tuotteisiimme ja asiakaspalveluumme. Olemme palvelleet yli 30 vuotta hoitoalan ammattilaisia ja me tiedämme, että laatu ja toimitusvarmuus sekä henkilökohtainen ja ammattimainen palvelu ovat kaiken A ja O. Nämä ovat meille itsestäänselvyyksiä!
Me arvostamme myös ystävällistä asiakaspalvelua ja tiedämme, että myöskin asiakkaamme arvostavat sitä.

Preston-kauppamme on tarkoitettu juuri sinulle, joka haluat pitää huolta itsestäsi parhaalla mahdollisella tavalla.

1. Vahvistus
Kun rekisteröidyt ja olemme vastaanottaneet tilauksesi, tilausvahvistus tilaustietoineen
lähetetään sinulle automaattisesti sähköpostilla.
Jos emme jostain syystä pysty toimittamaan tilausta, otamme yhteyttä sinuun.

2. Ikäraja
Alle 18 vuotiaan tilauksesta huolehtii huoltaja.

3. Monta maksuvaihtoehtoa
Voidaksesi tuntea itsesi täysin varmaksi, olemme valinneet kotimaisen Paytrail maksupalvelun.
Voit kätevästi maksaa luottokortilla tai suoraan pankkitunnuksilla.
Jos haluat maksaa laskulla tai osamaksulla voit turvallisesti valita Paytrailin useammista vaihtoehdoista.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

4. Toimitustavat ja -kulut (sis.Alv. 24%)

Yli 100€ tilaukset toimitamme rahtivapaasti. (koskee kuluttajahintaisia tuotteita)

Muut kotimaantoimitukset

Vaihtoehto 1. Postipaketti / Matkahuolto lähellä-paketti – noudat paketin itse postista, pakettiautomaatista tai Matkahuollon noutopisteestä
0-2 kg 7,80 €
yli 2 kg 9,30 €

Vaihtoehto 2. Postin ovelle-paketti / Matkahuolto kotijakelu – paketti kannetaan ovelle
0-2 kg 11,10 €
2-5 kg 11,70 €
yli 5 kg – hinnaston mukainen
Postiennakkolisä on 5,00 €

Vaihtoehto 3. KotipakettiPosti ottaa yhteyttä vastaanottajaan toimitusajankohdan sopimiseksi.
0-2 kg 14,10 €
2-5 kg 14,70 €
5-10 kg 15,70 €
10-15 kg 16,70 €
15-30 kg 19,60 €

Toimitukset Ruotsiin – Parcel Connect
0-2 kg 9,40 €
2-5 kg 10,60 €
5-10 kg 12,90 €
10-15 kg 15,30€
15-30 kg 23,10 €

Toimitukset Baltian maat – Postipaketti Baltiaan
0-2 kg 9,10 €
2-5 kg 10,60 €
5-10 kg 13,30 €
10-15 kg 15,80 €
15-30 kg 23,10 €

CountryShipping cost <2kg
Finland7,80€*
Sweden9,00€*
Estonia9,10€*
Latvia10,70€*
Lithuania10,70€*
Poland10,70€*
France24,50€
Belgium9,40€*
The Netherlands9,40€*
Germany9,40€*
Spain24,50€
Italy24,50€
Portugal24,50€
Romania20,00€
*Free with order over 100€

5. Toimitusaika
Tarjoamme asiakkaillemme todella nopean toimituksen suoraan omasta varastostamme Närpiöstä. Arkipäivänä (ma-pe) ennen klo 12.00 meille saapuneet tilaukset postitetaan samana päivänä. Asiakkaan valitsemasta toimitustavasta riippuen toimitus on perillä 1-3 arkipäivässä. Mahdollisista meistä aiheutuvista viivytyksistä johtuen olemme yhteydessä asiakkaaseen.

6. Tilauksen palautus
Kuluttajansuojalain etäkauppaehtojen mukaan kuluttajalla on oikeus palauttaa tuotteet ilman erityistä syytä 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla virheetön, käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Kokeiltuja sukkia ja muita hygieniatuotteita ei voi palauttaa. Liitä palautukseen huolellisesti täydennetty palautus-/reklamaatiolomake.
Mahdollinen tuotteen takaisinlähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella.

Periaatteet palautuskäytäntömme taustalla
Kun teet ostoksia Prestonilta, tavoitteemme on, että voit luottaa palveluumme ja tuotteisiimme tuotteiden valinnasta niiden toimitukseen.
Hygieniatuotteiden osalta asiakas vastaa yleensä itse sopivan tuotteen ja oikean koon valinnasta, mutta asiakaspalvelumme auttaa mielellään, jos olet epävarma.

Jos kuitenkin on tarpeen vaihtaa tuote, sekin onnistuu. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme, niin kerromme, miten sinun tulee toimia.

Ilmainen asiakaspalautus pätee ainoastaan reklamaatiotapauksissa. Kun haluat vaihtaa tai muuten palauttaa virheettömän tuotteen, vastaat paluulähetyksen kuluista. Me vastaamme puolestamme uuden lähetyksen toimituskuluista.

Tavoitteemme on vähentää turhaa, ympäristöä kuormittavaa palautusliikennettä. Olemmekin onnistuneet tässä varsin hyvin. Suurin osa asiakkaistamme ymmärtää ja hyväksyy tämän toimintamallin. Tavoitteidemme tukemiseksi tarjoamme henkilökohtaista palvelua sekä puhelinneuvontaa kaikissa tuotteiden valintaa ja käyttöä koskevissa kysymyksissä, ja varmistamme saatavuuden nopeilla toimituksilla suoraan varastoltamme Närpiöstä.

Vähemmän turhia palautuksia merkitsee myös vähemmän kuluja, mikä takaa jatkossakin asiakkaillemme laadukkaat tuotteet kilpailukykyiseen hintaan.
Oman varastomme ansiosta järkeistämme maan sisäisiä kuljetuksia ja takaamme asiakkaillemme nopeammat, edullisemmat ja turvallisemmat toimitukset Suomessa.

Hyvällä yhteistyöllä edistämme ympäristömmekin hyvinvointia!

7. Lähetyksen noutamatta jättö
Posti säilyttää lähetyksesi (enintään) 7 päivää.
Mikäli et nouda pakettiasi näiden 7 päivän aikana pakettisi palautuu lähettäjälle. Tästä aiheutuneet kulut veloitamme asiakkaalta.
Paketin mahdollisesti uudelleen lähetyksestä aiheutuneet postikulut asiakas maksaa itse.

8. Reklamaatiot
Napra-Rehab antaa tuotteille täyden tuotetakuun. Virheellinen tuote korvataan uudella virheettömällä tuotteella. Takuu ei ole voimassa mikäli ulkoinen tekijä, virheellinen käyttö/käsittely on aiheuttanut rikkoutumisen. Aina kun kyseessä on palautus/korvausvaatimus, ota etukäteen yhteys asiakaspalveluumme puh. +35865571220 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@napra-rehab.fi.
Liitä mukaan huolella täytetty palautus-/reklamaatiolomake. Kerro meille myös syy palautukseesi, jotta voimme kehittää sekä asiakaspalveluamme että tuotteita.
Palautus/Reklamaatiolomake

9. Henkilötietojen käsittely
Olemme sopeuttaneet toimintamme vastaamaan uutta General Data Protection Regulation (GDPR) tietosuojalakia 25.5.2018
Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille. Tiedot on tallennettu ainoastaan Napra-Rehabin omaan asiakaspalvelujärjestelmään ja rekisteri on tarkoitettu vain Napra-Rehabin asiakassuhteiden hoitoon. Tietoja ei koskaan luovuteta ulkopuolisille, niihin on pääsy ainoastaan Napra-Rehabin henkilökunnalla ja valtuutetuilla järjestelmän ylläpitäjillä.
Asiakasrekisteri on luottamuksellinen; tietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille. Asiakas päättää itse haluaako hän uutiskirjeemme.
Asiakkaan pankki- tai luottokorttitiedot eivät tule Napra-Rehabin henkilökunnan tietoon. Kaikki tiedonsiirrot tapahtuvat suojattujen, varmojen yhteyksien kautta.
Rekisterin sisältämät tiedot:
• Asiakkaan nimi
• Asiakkaan yhteystiedot (mahdollinen työpaikka, työ- tai kotiosoite, puhelinnumero, faksi, sähköposti)
• Uutiskirjeen tilauksen hyväksyminen
• Ostohistoria
• Ostetut tuotteet
• Tilauksen päivämäärä
• Tilauksen maksutapa
• Tilaushistoria