
Kan du känna dig trygg hos Preston?
På den frågan vill vi förstås svara ett klart JA! Följdfrågan infinner sig – Varför?
Tänkte använda några bloggrader för att ta upp en del faktorer som ligger till grund för vårt JA.
Företaget Ab Napra-Rehab Oy grundades 1991 och har sedan dess betjänat sjukhus, apotek och terapeuter med medicinska produkter. Eftersom välfärdsområdena alltmer sparar pengar och det har blivit svårare för slutkunden att få tillgång till bra produkter grundade vi Preston.fi, som är till för slutkonsumenter. Vi strävar till att våra kunder skall kunna få bra produkter tryggt och snabbt.
I vår kundbetjäning möter vi många intressanta människor med diverse olika utmaningar och problem med sin hälsa. Häromdagen kom en kvinna till oss med rekommendation från en läkare p.g.a. kraftigt svullna ben och missfärgning av huden. Läkaren ville vi skulle mäta ut en medicinsk kompressionsstrumpa, vilket vi förstås gjorde. Under tiden berättar kvinnan att hon haft svullna ben och åderbråck i många år och redan för ca 15 år sedan hade hon blivit uppmanad att skaffa sig stödstrumpor. Hon lydde sin läkare och skaffade sig ett par stödstrumpor från en vanlig butik. Strumpan kostade inte så mycket, men hon fick så ont i benet när hon använde dem att hon slängde dem i skräpkorgen och sedan dess har hon inte använt några sådana. Men nu är benen så pass sjuka att hon helt enkelt måste få någon hjälp.
Det är ledsamt att inse konsekvenserna av att hon inte fick rätt produkt för 15 år sedan. Visst hade hon följt läkarens råd, men tyvärr fått en undermålig produkt som knappast uppfyllt några medicinska krav eftersom hon inte kunnat använda den. Skulle hon ha fått rätt produkt och råd redan då är det föga troligt att hon nu skulle ha så sjuka ben.
Därför är det vår mission att alltid sträva till att våra kunder får en produkt som har hög kvalitet och ger den medicinska effekten som kunden är i behov av. Vi vill dela med oss av vår gedigna branschkunskap som vi förvärvat de senaste 33 åren. Det gör vi genom produktinformation, blogginlägg och med våra nyhetsbrev. Dessutom har vi livs levande människor som finns till för dig när du kontaktar vår kundbetjäning.
Trots alla nedskärningar och försämringar inom den offentliga vården står Napra-Rehab stadigt på den erfarenhet vi förvärvat under många år. Redo att betjäna dig med den kunskap vi delar med oss via våra informationskanaler. Behöver man ytterligare hjälp och råd så finns vår kundbetjäning redo att bistå dig.
Därför vill vi påstå att du är i trygga händer när du anlitar oss!